Detta ämne innehåller 2 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av RememberTheTime - 2 dagar, 22 timmar sedan.
Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
Start › Forum › Diskussioner kring fjäderbestämning › Flexibilitet vid sena ändringar
Detta ämne innehåller 2 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av RememberTheTime - 2 dagar, 22 timmar sedan.
<p>Har ni någonsin behövt göra sena ändringar i er beställning? Jag är alltid lite nervös för att det ska bli strul när vi är många.</p>
<p>Ja, vi har faktiskt behövt göra sena ändringar några gånger, särskilt när antalet deltagare har förändrats med kort varsel. Min erfarenhet är att det brukar fungera bra så länge man kontaktar leverantören så snabbt som möjligt. Det är förstås alltid lite stressande när man ansvarar för mat till många personer, men tydlig kommunikation hjälper mycket. Därför uppskattar jag tjänster som gör det enkelt att justera beställningar och få snabb återkoppling. När man arbetar med catering är flexibilitet en stor fördel, särskilt vid möten, konferenser och andra evenemang där planerna ibland ändras i sista stund.</p>
<p>Jag känner igen det. Flexibilitet är verkligen viktigt när deltagarantalet ändras med kort varsel. En leverantör som kommunicerar snabbt och hanterar ändringar smidigt gör planeringen betydligt enklare och tryggare.</p>